V jornada de Llevadores: "Evidència i alletament matern"

• Publicado el 17 de agost de 2012

El programa constarà diferents taules rodones sobre temes com l’anatomia i fisiologia de l’alletament, la medicació en el període de lactància o les repercussions de no alletar en la salut del nadó i de la persona adulta.

El proper 4 d’octubre el COIB organitza la Cinquena edició de la seva jornada biennal. El tema escollit és l’evidència científica en els beneficis de l’alletament matern.

Entre els participants confirmats hi figuren Xavier Caparrós, ginecòleg de l’Institut Clínic de Ginecologia, Carlos González, pediatra de l’Associació Catalana Pro Alletament Matern o José María Paricio, pediatra i director del Museo Virtual de la Lactancia Materna.

Consulta el programa preliminar de la jornada.

El període d’inscripció està obert (formulari)