Visitem les Consultes Externes de l’Hospital

• Publicado el 19 de novembre de 2012

Alumnes de 1r TCAI visiten les Noves Consultes Externes de L’Hospital Sant Joan de Déu.

La passada setmana, els dies 13 i 15 de Novembre de 2012, el grup d’alumnes de 1r TCAI va fer dues visites a les Consultes Externes de l’Hospital.

Per tal de poder fer la visita amb tot l’alumnat, vam partir el grup classe en 2 grups. Un primer grup, feia la visita el dia 13 i la resta el dia 15.
Mentre una meitat de classe es quedaven a l’aula, amb la Professora Àngels Pedrola, l’altre meitat van anar de visita, amb el Professor Carlos Nebot.

Al arribar a les Consultes Externes, ens va rebre i acompanyar durant tota la visita la Infermera responsable de Formació Inmaculada Oliveras.

Al arribar a les consultes d’Odontologia i Dermatologia, les companyes TCAIs de les unitats, molt amablement, ens van explicar i ensenyar la unitat, els materials, les funcions i responsabilitats que tenen les TCAIs dins els serveis de Consultes Externes del nostre Hospital.

Els alumnes van sortir amb una agradable opinió i amb una nova visió de les TCAIs de Consultes Externes poc coneguda per ells/es.

Per acabar agraïr a la Inma Oliveres per  facilitar-nos la visita i agraïr també a les companyes TCAIs de CCEE, María, Júlia, Rosa, Fina i Rosa, que de forma desinteressada ens van acollir i explicar de manera excel•lent.