Stage de la Sra. Beatrice Bengali al Campus Docent

• Publicado el 20 de juny de 2013

Des del diumenge dia 16 de juny ens acompanya en el Campus la Cap d´Estudis de l´Escola d´Infermería de Sant Joan de Déu de Mabesseneh, a Sierra Leona.

La Sra. Beatrice Bengali Cap d´ Estudis de l´Escola d´ Infermeria de Sant Joan de Déu de Mabesseneh, a Sierra Leona, realitzarà un stage al Campus Docent fins principis del mes d´ agost, per revisar el conveni de col-laboració entre el Campus i l´ Escola de Mabesseneh i assistir com a convidada a les diferents graduacions de grau i cicles formatius previstes pels dies 25, 26 i 27 de Juny.

[[wysiwyg_imageupload:33:]]