Alumnes del Màster en Teràpia Ayurvèdica ofereixen beneficament massatge ayurvèdic

• Publicado el 05 de juliol de 2013

Els Alumnes del Màster en Teràpia Ayurvèdica que s’ofereix al Campus Docent Sant Joan de Déu, van dedicar un cap de setmana (1 i 2 de Juny 2013) per oferir benèficament massatge ayurvèdic a 4 mans.

Van fer 10 massatges i alguns dels alumnes que no havien pogut assistir van fer una aportació econòmica. S'han aconseguit 260 € per l’Escola de Sierra Leone. Els alumnes volen agrair a l'Escola de Sierra Leone l'oportunitat que els ha donat.