Estudiants de l’EUI Sant Joan de Déu visiten el COIB per conèixer la seva funció i l'oferta de serveis

• Publicado el 06 de novembre de 2013

Més de 150 estudiants de primer curs de l’Escola Universitària d’Infermeria Sant Joan de Déu han visitat les instal·lacions del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona.

Els estudiants han anat per conèixer les funcions, els serveis i els projectes professionals que ofereix la corporació al col·lectiu infermer.

Durant la visita, que va tenir lloc el passat 4 de novembre, els estudiants van recòrrer els diversos espais de la seu del Col·legi, com la sala d’actes, els despatxos per a les assessories, la biblioteca o les aules de formació, per tal de conèixer de primera mà el funcionament de l’organització.

Els alumnes, acompanyats de la seva professora, Anna Ramió, vocal de la Junta de Govern del COIB, es van reunir amb el president del COIB, Albert Tort, i li van fer preguntes relacionades amb la corporació i amb aspectes relacionats amb el futur de la professió infermera.

Les ràtios d’infermera per usuari a Catalunya, molt allunyades de la mitjana europea, les dificultats de les infermeres per accedir a càrrecs de gestió en les organitzacions o els serveis que la corporació ofereix per ajudar a trobar feina van ser algunes de les preguntes que els alumnes van traslladar al president del COIB.

Visita oberta a totes les escoles

Els estudiants també van poder conèixer les possibilitats que els ofereix la Infermera virtual, el portal de salut del COIB, com a recurs a l’hora d’elaborar els seus treballs durant l’etapa de la seva formació de grau.

La visita que van realitzar els alumnes de l’EUI Sant Joan de Déu, ascrita a la Universitat de Barcelona, s’emmarca en l’oferiment que el Col·legi ha fet a les escoles d’Infermeria, a través de l’Associació de Directores d’Escoles d’Infermeria de Catalunya (ADEIC), per donar a conèixer la corporació als estudiants.