El proper Dissabte 10 de Maig, els estudiants de 3r curs del grau d’infermeria de la EUI Sant Joan de Déu organitzen la 1a pujada nocturna Barcelona – Montserrat.

• Publicado el 20 de març de 2014

El recorregut consta d’un total de 54 km, si es surt de Barcelona, o 34 km, si es surt des de Les Fonts de Terrassa. S’aconsella que els participants estiguin en bona forma física.

Les sortides estan organitzades de la següent manera:

17h sortida des de Mundet (Barcelona).

23h sortida des de Les Fonts de Terrassa (Terrassa).

La inscripció té un preu de 15€, amb un suplement de 5€ per totes aquelles persones que volen fer la tornada amb autocar (20€).

Per participar-hi heu d’omplir el full d’inscripció que adjunten i enviar-ho a la direcció de correu que s’indica.

L’organització és fa responsable dels participants, per aquest motiu el pagament de la inscripció inclou una assegurança d’accident, una armilla refractant i els avituallaments disposats al llarg del recorregut (Sopar a Les Fonts de Terrassa inclòs).

És una oportunitat de compartir una experiència amb els teus companys, amics i familiars que vulguin participar en aquesta activitat.

Agrairíem la màxima col•laboració possible ja que és el primer cop que s’organitza una activitat com aquesta i els estudiants implicats necessiten del vostre suport. Els fons aniran dirigits al finançament del seu viatge de Fi de Grau.

Moltes gràcies!!

Veure tríptic