Constituït el nou Consell Provincial

• Publicado el 20 de març de 2014

L´ Orde Hospitalària Sant Joan de Déu Província de Aragó-San Rafael, que aquests díes celebra el seu XXIV Capítol Provincial a Sant Antoni de Vilamajor (Barcelona), ha designat nou Superior Provincial al Germà José Luís Fonseca.

El Germà José Luis Fonseca exercia de gerent de la Fundación Instituto San José a Madrid des de 1995. El Germà Fonseca ja havia ocupat aquest càrrec en dues ocasions: al 1989 i 1992; i a l´últim quadrieni ha sigut Conseller Provincial.

El Germà José Luis Fonseca té 62 anys i és llicenciat en Psicologia. Ha realizat un curs de gestió hospitalària i ha desenvolupat la Hospitalitat en diferents centres de Formació (Escola Apostòlica, Mestre de Novicis i d´Escolàstics).

El Consell Provincial queda constituït de la següent forma:

1r Conseller: Germà Eduardo Ribes
2r Conseller: Germà Miguel Martín