EL CAMPUS DOCENT SANT JOAN DE DÉU inicia un intercanvi de professorat amb la UNIVERSIDAD NACIONAL AUTÓNOMA DE MÉXICO (UNAM)

• Publicado el 09 de maig de 2014

Aquest curs acadèmic el Campus Docent Sant Joan de Déu ha iniciat un intercanvi de professorat amb la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM).

L´objectiu és poder compartir, tant eines com experiències d´ensenyament-aprenentatge, que permitin enriquir la tasca docent que es porta a terme en totes dues institucions. Per aquest motiu, entre els mesos de març i agost, conviuran amb nosaltres la professora Alyra Rodríguez i la professora Selene Montalvo, totes dues llicenciades en infermeria i obstetrícia.

Durant aquest període de temps està previst que participin en àmbits tan diversos com la simulació, la innovació docent, la tutorització d´alumnes, etc. A més a més impartiran de forma gratuïta, durant el mes de juny, per als estudiants que estiguin cursant el grau d´ infermeria, dos cursos de formació continuada.

Aquests cursos, un sobre “seguretat en el pacient” i l´altre sobre “interpretació d´ electrocardiogrames”, estan orientats a complementar la formació acadèmica dels estudiants d´infermería del campus mitjançant la transmissió de coneixements i experiències professionals procedents d´altres contextes.

La Comunitat Educativa del Campus Docent Sant Joan de Déu els hi dona la benvinguda.