El dilluns 16 de març 2015, la Sra. Ana Lucia Quiroz Hidrovo, Llicenciada en Infermeria i Directora de l’Escola d’Infermeria de la Pontificia Universidad Católica del Ecuador, va visitar el Campus

• Publicado el 19 de març de 2015

L´objectiu poder establir sinergies i futures col•laboracions en mobilitat d'estudiants del Grau en infermeria, del professorat del Campus Docent i participar en línies de recerca.

La Sra. Ana Lucia Quiroz va venir acompanyada de la Dra. Caterina Madroñal, Coordinadora de la Fundació Tècnica i Humanisme.