NOVA CONVOCATÒRIA DE LA BECA CDSJD PELS ESTUDIS DE GRAU EN INFERMERIA

• Publicado el 22 de juliol de 2024

Anunciem l’obertura d’una nova convocatòria de beques destinada a garantir la continuïtat dels estudis dels i les estudiants del Grau en Infermeria que es trobin en situació de vulnerabilitat econòmica amb un bon rendiment acadèmic.

Aquesta iniciativa té com a objectiu assegurar que l'estudiantat amb un bon rendiment acadèmic puguin seguir els seus estudis tot i les dificultats econòmiques que puguin afrontar. Les beques estan dirigides a aquells estudiants que hagin completat almenys un curs acadèmic (60 ECTS) al CDSJD i que compleixin els requisits de renda establerts per la convocatòria general de beques del Ministeri, o bé que hagin patit una situació sobrevinguda recent que hagi afectat greument l’economia familiar.

Requisits per optar a la Beca

• Matrícula: Estar matriculat de manera íntegra en 60 ECTS. Els estudiants amb una discapacitat igual o superior al 65% poden reduir la càrrega lectiva fins a un màxim del 50%.
  • Sol·licitud de Beca: Haver sol·licitat la beca del Ministeri d’Universitats o la beca d’estudis secundaris post-obligatoris.
  • Curs completat: Haver completat un curs acadèmic (60 ECTS aprovats) al CDSJD.
  • Rendiment acadèmic: Haver superat el curs anterior amb una nota mitjana igual o superior a 7.
  • Pagaments: Estar al corrent de pagaments dels imports de matrícula dels cursos anteriors.
  • Expedient: No tenir cap sanció disciplinària en l’expedient acadèmic.

Termini de presentació

El termini per presentar les sol·licituds i la documentació necessària comença el 22 de juliol de 2024 i finalitza el 27 de setembre de 2024 a les 14 hores. Els interessats hauran de presentar la sol·licitud de la beca a través del formulari online habilitat a tal efecte.

Per a més informació sobre els requisits i les bases de la convocatòria, consulteu el document adjunt a aquesta notícia.

Bases del programa de beques sobre la matrícula dels estudis de Grau en Infermeria

Grau