Celebrem Sant Joan de Déu al Centre Docent

gma_eduardo.jpg

Setmana del 8 al 12 de març de 2010.

La passada setmana  els alumnes de Cicles Formatius del Centre Docent van realitzar diverses activitats relacionades amb el dia de Sant Joan de Déu, finalitzant el divendres 12 amb un intens curs monogràfic sobre diferents aspectes d´aquest personatge i la seva obra.

Va ser un èxit!!

I va ser un èxit, no només per la magnífica xerrada que realitzà el Germà Eduardo Ribes, ni per la divertida ginkana que van realitzar els professors i alumnes, sino sobre tot perque ens va apropar una vegada més a aquesta inagotable figura de Sant Joan de Déu.

Formem professionals de la salud, i ho fem dins d´un estil molt concret, on els valors humans centrats en l´hospitalitat estan molt presents.

Els alumnes i els professors van gaudir molt d´aquest dia, esperem repetir molt aviat.
Gràcies a tots per col.laborar!!!

Dues fotografies de la gimcana:

Grup d'alumnes.

Cartell de la gimcana.