Nova web del Màster d'Acupuntura de l'EUI Sant Joan de Déu

los-puntos-de-acupuntura.jpg

Des de l’Escola Universitària d’infermeria Sant Joan de Déu informem que se ha creat una web del Màster en Acupuntura, on oferim la informació del nostre curs.

El Màster dóna  l'oportunitat de formar-se com a acupuntor/a i, d’aquesta manera, projectar-se en un horitzó més ampli en el servei de cuidar i guarir a les persones.

L’acupuntura és una pràctica terapèutica mil·lenària que forma part de la medicina tradicional xinesa, que actualment és habitual en molts països. En aquests moments, és reconeguda per diferents grups professionals com a tractament idoni per a diferents malalties. L’acupuntura forma part de les teràpies que avui anomenem alternatives o complementàries, ja que es pot utilitzar com un tractament per si mateix o bé com a complement d'altres tractaments.

El Màster en Acupuntura permet adquirir les competències i capacitats necessàries per a l’exercici com a professional de l’acupuntura, així com aprendre els continguts teòrics i assolir la formació pràctica adequada.

Consulteu la web clicant aquí!