Premi al millor disseny del cartell i tríptic per difondre els ajuts per a estudiants de programes de mobilitat: Erasmus i altre

estudiantes.jpg

L'objecte d'aquest premi és el disseny del cartell i del tríptic oficials per difondre la convocatòria d'ajuts de mobilitat internacional de l'estudiant.

L'objecte d'aquest premi és el disseny del cartell i del tríptic oficials per difondre la convocatòria d'ajuts de mobilitat internacional de l'estudiant amb reconeixement acadèmic de les universitats o de centres d'estudis superiors d'ensenyaments artístics de Catalunya, per al curs 2011-2012.

Destinataris:
Poden ser persones beneficiàries aquelles que compleixin els requisits següents:

• Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun Estat membre de la Unió Europea; en el cas dels estudiants d'altres països no comunitaris, han d'acreditar la seva condició de residents, i queden exclosos de concórrer aquells que es trobin en situació d'estada.
  • Estar matriculat/ada al sistema universitari català o en centres d'estudis superiors d'ensenyaments artístics, per al curs 2010-2011.
  • Cada concursant pot presentar una única obra.

Import:

El premi al millor cartell està dotat amb la quantitat de 1.000,00 euros.

A més del premi en metàl•lic es donarà un diploma acreditatiu.

El jurat es reserva la possibilitat d'atorgar dues mencions especials, sense dotació econòmica.

Per a obtenir més informació i l’imprès de sol•licitud, fes clic aquí