Propera edición Catskills 2011

cat.jpg

CATSKILLS 2011 ja està escalfant motors, la pròxima edició del campionat tindrà lloc durant el primer trimestre de 2011.

Després de l’èxit aconseguit a la darrera edició (gener 2009), tant a nivell de participació en el campionat autonòmic, com pel que fa als resultats aconseguits per la delegació catalana als campionats estatal (Spainskills, abril 2009) i internacional (Worldskills, setembre 2009), en el proper CATSKILLS  s’incrementarà el nombre d’oficis a competició.

Les inscripcions per a participar-hi s’obriran durant el darrer trimestre de 2010; podran optar-hi els joves nascuts a partir de l’any 1989 (1986 en el cas de Mecatrònica).

El campionat de Catalunya de formació professional selecciona el millor alumnat d'alguns oficis (skills) per tal de poder representar la comunitat autònoma de Catalunya en el campionat estatal Spainskills que se celebra a Madrid.

Les persones guanyadores d'aquest concurs participen posteriorment en el campionat internacional Worldskills i en l'europeu Euroskills. Worldskills se celebra els anys imparells, i Euroskills, els parells.

Més informació aquí