Sortida de final de curs dels alumnes de Formació Professional del Centre Docent Sant Joan de Déu

El passat 3 de juny en l’espai Hospitalia de Sant Joan de Déu a Sant Antoni de Vilamajor es va portar a terme una trobada lúdica i festiva que va aplegar a més de 100 persones entre alumnes, professors i PAS  del Centre Docent.

Va ser un dia ple de sorpreses, diversió i jocs, organitzats i coordinats  pels professors i PAS, per acomiadar el curs. A l’arribada els varem sorprendre  amb una petita obra de teatre, després una gimkana molt divertida, i per la tarda un taller de risoteràpia.

Malgrat el temps canviant i petits reajustaments per aquest motiu, va ser un dia entranyable. Gràcies a tots per acompanyar-nos.  Molt bon estiu!!!

Aqui teniu unes fotos de la trobada:

[[wysiwyg_imageupload:10:]]

[[wysiwyg_imageupload:11:]]