X Jornada: Cuidant amb seguretat

x_jornada.jpg

6 de maig de 2010 a l'EUI Sant Joan de Déu, Edifici Docent. Organitza: Associació d'Exalumnes E.U.I Sant Joan de Déu.

La seguretat dels malalts és un dels aspectes més importants i innovadors dels darrers anys en l'9:26 26/04/2010àmbit de la salut. La seguretat del malalt té com objectiu fonamental l'absència de danys, i també major qualitat de les cures, participació dels professionals, implicació dels malalts (dret a saber) i una cultura de la seguretat de tota la institució.
Per minimitzar els riscos dels malalts és fonamental que els equips directius i tots els professionals implicats participin de les propostes de millora i en l'elaboració dels protocols específics, perquè d’aquesta manera tothom prengui consciència de la seva importància. La jornada d'aquest any pretén ser un espai de reflexió obert a tots els professionals interessats en aquest tema.

Jornada adreçada a: infermers/es, estudiants, professionals i entitats interessats en el tema. Tindrà lloc de 9:00h a 14:00h.
Hi participaran:

Sra. Anna Pérez, Professora EUI Sant Joan de Déu, amb la conferència: "Confiança versus seguretat".
Pilar Gimeno Cercós i Paula Tusell Merino, Hospital Sant Rafael, amb la taula Rodona: "Treballant per a la seguretat dels nostres malalts, Cirurgia segura (Check list)".
Mercè Girona, Hospital Universitari de Bellvitge, amb la conferència: "La prevenció de les lesions cutànies: Confort o Seguretat?"
Núria Freixas, Hospital Universitari Mútua Terrassa, amb la conferència: "La prevenció de la infecció. Una prioritat en la
seguretat del malalt".
Imma Moliz Cabello, Sociosanitari Sant Joan de Déu, amb la conferència: "Prevenció de les caigudes".
Guillem Puche, Hospital Universitari Sant Joan de Déu, amb la conferència: "La seguretat en malalts pediàtrics".

La Sra. Amèlia Guilera, Directora de l'EUI Sant Joan de Déu, farà l'entrega dels premis Associació.

Preu d'inscripció:
Socis: gratuïta
No socis: 40 euros
Estudiants no socis: 25 euros
Pagament per transferència al compte: La Caixa, 2100–3887-05-0200018900.

Es lliurarà certificat d'assistència
Data màxima d'inscripció 28 d'abril de 2010.
Totes les persones inscrites han d'enviar inscripció i fotocòpia del full bancari a la secretaria de l'EUI Sant Joan de Déu.

Consulteu el tríptic de la X Jornada clicant aquí.