Secretaria

A través d'aquest formulari indica'ns els teus dubtes i consultes sobre la formació que desenvolupa el Campus Docent Sant Joan de Déu o bé sobre el centre.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

A través d'aquest formulari indica'ns els dubtes i/o suggeriments referents a la teva formació. Et respondrem al més aviat possible.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

La secretaria s'encarrega de les tasques relatives a les qüestions acadèmiques i administratives referents a alumnes, direcció i professorat. L’horari d’atenció al públic és de 10.00 h a 13.00 h i de 15.00 h a 18.00 h, de dilluns a divendres. Us podeu adreçar a Secretaria per a les qüestions següents:

  • Informació acadèmica i administrativa
  • Matriculació
  • Tramitació títols
  • Certificats
  • Convalidacions
  • Adaptacions
  • Sol·licituds de trasllats
  • Beques.

Secretaria també s'encarrega de facilitar als estudiants de nous accés els següents elements:

  • Adreça de correu electrònic corporatiu
  • Accés personal a la Intranet del Campus (SGA)
  • Accés personal a la plataforma Moodle
  • Uniforme i targeta d'identificació d'estudiant en pràctiques.

Per consultes referents a temes econòmics s'ha d'enviar un correu electrònic a la Sra. Rosa Parra (rosa.parra@sjd.edu.es).

La informació docent referent a l'estudiant estarà disponible en els taulers d’anuncis i serveis d’intranet de la web de l’escola. Per fer consultes telefòniques és necessari identificar-se amb el número d'expedient que trobareu a la part superior dreta del full de matrícula (no està permès informar de qualificacions per telèfon). Tota la informació de l’alumnat i del personal està protegida per l’article 5 de la llei orgànica 15/1999 de Protecció de Dades.

La comunicació escrita entre l'estudiant i secretaria es farà a través del correu electrònic corporatiu del Campus. No s'atendran peticions mitjançant correus personals. 

El Campus posa a disposició de tots els estudiants i personal del centre un canal de comunicació d'incidències, reclamacions i suggeriments.